consumatorii sunt deschisi la campanii de marketing mobile

7 februarie 2007
Conform mobile marketing Association (MMA), dupa ce au fost intrebati 1800 de consumatori cu varste intre 13 si 65 de ani, s-a aflat ca in ultimul timp, consumatorii de telefonie mobila sunt mai educati cand vine vorba de caracteristicile si functionaltitatea telefoanelor si sunt mai interesati de campaniile de marketing online .  (studiu facut impreuna cu cei de la Synovate )
 
Conform studiului, printre altele:

48% dintre respondenti au spus ca folosirea telefonului lor mobil a crescut in mod semnificativ in ultimul an

Consumatorul mediu folosesti aproape 5 caracteristici ale telefonului lor mobil


69& au spus ca folosesc mesajele text, iar 44% le folosesc zilnic, fata de 41% in 2005

Dintre respondentii care au participat la campanii de marketing mobil, 29% au participat in 2006 la campanii pe baza de vot, fata de doar 8% in 2005
 

Sursa: Mobile Europe

Tags:



Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X