Orange France testeaza jocurile sustinute prin reclame

31 ianuarie 2007
Orange France foloseste Amobee Media System pentru a testa oferirea de continut mobil si servicii de divertisment sponsorizate. Abonatilor li se ofera posibilitatea de a downloada un joc la un pret redus sau chiar gratuite, daca accepta reclame in joc.
 
Printre sponsori sunt Coca Cola, Saab, Societe Generale .
 
Reclamele sunt oferite in timpul dintre nivele sau cand se incarca jocul.
 
Pentru 2 luni, utilizatorii au posibilitatea sa ceara mai multe detalii despre fiecare brand (printr-un apel sau prin sesiune WAP) sau pot alege sa treaca mai departe.
 
Mai multe detalii aici 
 
Ce ma face sa ma bucur e ca acum ceva timp, prin octombrie, daca nu ma insel, Mfun a devenit primul portal romanesc care oferea continut gratuit pentru telefonul mobil sub forma de aplicatii Java sponsorizate.
 
Toate aplicatiile sunt 100% produse in Romania, de catre echipa One Touch Info. Multe aplicatii, cum ar fi Mobile Business, Mobile Horoscop,  Calorie Master,  Carb Master (pentru Dieta
Atkins ), Mobile Cinema, Mobile News, Mobile Ghid TV s.a
 
La fel ca aplicatiile testate de Orange France, conform lui Radu Iancu, Managing Partener One Touch Info, "reclamele sunt prezente doar in locurile unde nu interfereaza
cu utilizarea aplicatiei, si in momentele in care utlizatorul trebuie
sa astepte cateva momente pentru incarcarea informatiei, update, sau o
alta operatiune care solicita mai mult resursele mobilului.
 
Din cate stiu li s-a oferit sansa sa se lanseze si in USA. Sper sa fie asa.
 
Oricum, ma bucur cand vad ca sunt si cazuri in care romanii sunt inaintea strainilor :)
 
 


Tags:



Leave a Reply

(insereaza codul din stanga)
Weblog

Toate drepturile rezervate Weblog.ro

X